Not known Details About قیمت کمد

Wiki Article

نحوه محاسبه قیمت کابینت انزو با توجه به دوام، زیبایی، کارایی و کیفیت آن نسبت به دیگر کابینت های آشپزخانه موجود در بازار بالاتر می باشد.

با توجه به آن که نوسانات بازار بسیار است و قیمت‌ها دائما در حال تغییر هستند، نمی‌توان قیمت دقیق هر کدام از کابینت‌ها را بیان کرد، بنابراین سایر کابینت‌ها را با قیمت کابینت آشپزخانه ام‌دی‌اف می‌سنجیم.

کابینت آشپزخانه به دلیل سادگی که دارد، می‌تواند با هر نوع متریالی ساخته شود؛ چوب طبیعی، ام‌دی‌اف ، هایگلاس ، پلی‌گلس ، پی‌وی‌سی، ممبران و ….

اگر به ترکیب رنگ و طرح مدل کابینت آشپزخانه علاقه دارید، این مدل را حتماً دوست خواهید داشت.

به نسبت دو سبک دیگر روکش چوب و تمام چوب، قیمت پایین تری دارند.

اما بد نیست بدانید که ارتفاع کابینت زمینی ۷۲ سانتی‌متر، ارتفاع پایه ۱۴ سانتی‌متر و ضخامت رویی از ۳ سانت تا ۶ سانتی‌متر متغیر است.

– اجسام تیز به آن صدمه می زنند و خسارات غیر قابل جبران ایجاد می نمایند

همچنین در صورت تمایل، می‌توانید با مشاوران و کارشناسان شرکت آکس چوب تماس گرفته و در خصوص انتخاب کابینت آشپزخانه جدید یا ترمیم و نوسازی آن، مشورت و نظر‌خواهی بگیرید.

از ویژگی کابینت آشپزخانه ثبت های منحصر به فرد این کابینت های میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

تصویر بالا، طرح دیگری از کاینت‌های آشپزخانه با رنگ بسیار منحصر به فرد و خاص را نشان می‌دهد. در این تصویر، جزئیات بکار رفته روی کابینت، دستگیره‌ها، فضای داخلی کابینت و همچنین ترکیب رنگ زیبای آن با رنگ دیوار، کف زمین و همچنین سایر المان‌های آشپزخانه به خوبی قابل مشاهده است.

کابینت وکیوم گونه ای از انواع مختلف کابینت های ممبران می باشند. ام دی اف ساخته شده در آن تحت خلاء فشرده شده و استفاده از روکش های ضد آفتاب دوام و عمر آن را می افزایند.

همانطور که در شکل مشخص است، کابینت‌ها دارای فضای بسیار زیادی برای قرار دادن وسایل هستند.

در این محتوا به طور خلاصه و البته جامع سعی کردیم انواع مختلف کابینت آشپزخانه را به شما معرفی کنیم تا بدون نیاز به مراجعه به رفرنس‌های مختلف یا وب‌سایت‌های دیگر، بتوانید تصویری کلی از مدل‌های کابینت آشپزخانه داشته باشید.

پیشنهاد می‌دهیم حتما در این زمینه، حتما از کارشناسان و متخصصان شرکت‌های کابینت‌سازی مشورت بگیرید.

Report this wiki page